Пакет документів, необхідних для підписання пенсійних контрактів з НПФ «Український пенсійний фонд»
Для підписання пенсійних контрактів з НПФ «Український пенсійний фонд» необхідно:
- визначити розмір пенсійних внесків, а також коло працівників, на користь яких будуть здійснюватися пенсійні внески (відповідно до ППП).
- надати адміністратору НПФ необхідну інформацію про працівників для формування та ведення бази персоніфікованого обліку.
- підготувати на кожного учасника копії наступних документів:
- копія 1-ї, 2-ї, 3-ї, 4-ї (якщо 3 та 4 сторінки заповнювалися) сторінок паспорту, а також копія сторінки де зазначена прописка;
- копія ідентифікаційного номеру;
- копія свідоцтва про загальнообов’язкове пенсійне страхування (за наявності).
Всі копіїї документів повинні бути засвідчені власним підписом учасника.
- надати документи, необхідні для формування облікової картки Вкладника НПФ фонду в системі персоніфікованого обліку:
- анкету вкладника
- статут та установчий договір (за наявності)
- свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи
- довідку з державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ)
- наказ про покладення обов'язків на першого керівника та копія Протоколу (або витяг) щодо рішення уповноваженого органу про обрання (призначення) першого керівника
- довідку про відкриття рахунку в установі банку
- надати в електронному вигляді адміністратору НПФ заповнену таблицю з необхідними даними для формування облікової картки Учасника НПФ в системі персоніфікованого обліку